Sunday, March 6, 2011

Tanah Kosong Tanam Gaharu | beli hartanah gaharu | usahawan gaharu | usahawan tanam gaharu | beli Gaharu

salam semua pengunjung blog lot gaharu,

Membeli hartanah terutama tanah merupakan pelaburan jangka panjang. tanah yang dibeli hendaklah diusahakan dengan projek-projek yang menguntungkan. beli tanah 4 ekar tetapi tidak diusahakan adalah amat merugikan tanpa menafikan bahawa nilai tanah akan meningkat setiap tahun. sebagai satu analogi mudah, tanah yang mempunyai tanaman gaharu mempunyai nilaian yang sangat tinggi berbanding dengan tanah kosong yang tidak diusahakan.

Apabila bercerita pasal jutawan , semua orang pasti berminat menjadi jutawan. bagaimana? ..... adakah anda perlu menjadi kontraktor kelas A baru nak jadi jutawan, atau usahawan MLM yang berjaya dalam masa yang singkat menjadi jutawan seperti cikgu amir dalam uptrend... atau broker hartanah. atau seorang guru untuk menjadi jutawan akhirat. semua ada cara masing-masing untuk menjadi jutawan . yang penting ialah usaha dan keinginan untuk menjadi jutawan.

saya pernah terdengar seorang jutawan pernah berkata. "dalam seluruh keturunan kita siapa yang jadi jutawan?" adakah terdapat seorang jutawan dalam rantaian keturunan kita? kalau tiada , siapa dikalangan kita yang sanggup untuk menjadi jutawan, seseorang dikalangan keturunan kita perlu berkorban untuk menjadi jutawan..... anda tentukan !

kontraktor boleh jadi jutawan, pengusaha restoran boleh jadi jutawan, pengusaha kedai photostat boleh jadi jutawan, usahawan MLM boleh jadi jutawan, usahawan takaful boleh jadi jutawan, usahawan sms boleh jadi jutawan, USAHAWAN GAHARU JUGA BOLEH JADI JUTAWAN.

usahawan pertanian boleh jadi jutawan, usahakanlah tanah anda dengan menanam gaharu atau kalau anda tiada masa yang berkualiti, anda boleh membeli lot gaharu bersama kami untuk syarikat kami usahakan tanaman gaharu.

1 comment: