Monday, July 2, 2012

Terkini lot gaharu yang sudah ada pohon gaharu berumur sekitar 2 tahun untuk dijual TERHAD | lot gaharu paling mendapat sambutan | lot gaharu

Salam semua pengunjung blog lot gaharu semalaysia, kini pihak syarikat mempunyai lot-lot gaharu (TERHAD) yang sudah mempunyai pohon gaharu yang berumur sekitar 2 tahun untuk dijual dengan harga RM35 ribu sahaja. Ini bermakna sesiapa yang membeli lot -lot gaharu ini masa menunggu untuk penghasilan gaharu dapat dijimatkan sehingga 40% daripada membeli lot-lot gaharu yang baru untuk proses penanaman gaharu yang berharga RM30ribu ringgit. walaupun demikian lot-lot yang sudah ada pohon gaharu ini sangatlah terhad. first come first serve.

Peluang yang tidak wajar dilepaskan begitu sahaja. Sekiranya anda kini berada di lembah klang atau yang berhampiran dengannya boleh hubungi saya en.zul email lotgaharu@yahoo.com untuk temujanji berkaitan dengan bisnes gaharu | peluang keemasan gaharu.

sekiranya anda ingin menempah lot -lot gaharu ini , anda perlu sediakan RM 1000 @ Seribu ringgit malaysia untuk kos guaman perjanjian jualbeli dan usahasama lot tanah gaharu.

sekirannya anda mengikuti perkembangan blog ini, seawal tahun 2011, lot-lot gaharu ini dijual sekitar harga RM15 ribu sahaja. tetapi kini sudah pun berharga RM 30 ribu ringgit dan terdapat lot-lot gaharu yang mempunyai lokasi yang strategik berharga mencecah RM 50 ribu ringgit.

Mengapakah ini berlaku? kenaikan sehingga 100%!

1. Pasaran harga tanah yang meningkat setiap tahun (anda sebagai pemilik tanah)
2. kesedaran masyarakat malaysia berkaitan dengan penanaman gaharu | Bisnes Gaharu.
3. Media massa banyak memaparkan potensi tanaman gaharu | dokumentari berkaitan dengan bisnes gaharu
3. Permintaan yang menggalakkan dan memberangsangkan sedangkan lot-lot gaharu yang disediakan terhad.
4. Maka beruntunglah menjadi orang yang 'TERDAHULU'.

walaupun anda menjadi orang 'terkemudian' tahu tentang potensi gaharu ini tetapi pihak syarikat menawarkan lot-lot gaharu yang sangat TERHAD ini kepada mereka yang baru mengetahui potensi gaharu. ini secara tak langsung anda juga seiring dengan orang yang 'terdahulu' membeli lot gaharu dari segi masa menunggu hasil gaharu.

oleh itu anda perlu rebut peluang pada hari ini untuk menjadi orang yang 'TERDAHULU' supaya anda tidak menjadi orang yang 'TERKEMUDIAN' disuatu masa nanti.

saya memberi peluang pada anda untuk 'explore' berkaitan potensi gaharu serta kisah usahawan - usahawan gaharu samada melalui media internet atau buku -buku potensi gaharu yang dijual di kedai-kedai buku. supaya anda menjadi orang yang berpengetahuan berkaitan dengan gaharu.

usahawan-usahawan gaharu dari bangsa cina telah mula menceburi bidang bisnes gaharu secara komersil dan besar-besaran sehingga anda boleh melawat ladang gaharu di Perak. begitu juga terdapat usahawan cina di negeri sembilan yang menanam kelapa sawit 100 ekar pada asalnya telah  menukar agrobisnes nya dalam bidang bisnes gaharu  kesemuanya 100 ekar untuk perladangan gaharu... WOW.

keputusan ditangan anda...!

en.Zul - 
lotgaharu@yahoo.com

wassalam






1 comment:

  1. Saya sangat berterimakasih banyak kepada aki wono atas bantuan dana ghaibnya dan saya tidak pernah menyanka kalau saya bisa mendapatkan uang sebesar 970 juta,berkat bantuan aki saya bisa melanjutkan bisnisku lagi dan saya tidak pernah menyanka kalau ini benar benar nyata karna sudah banyak paranormal yang sudah saya hubungi dan saya datangi,itu tidak pernah membawakan hasil bahkan uang saya habis dibawa lari sama mereka dan cuma aki wono saja yang membawakan hasil kalau anda mau di bantu silahkan hbg aki wono di nmr 085-320-535-559...aki wono juga bisa mengeluarkan angka togel yg di jamin 100% tembus seperti 4d 5d 6d angka dari aki betul-betul tembus karna sya udah buktikan aki juga punya minyak gaharu asli terimakash

    ReplyDelete